Privacyverklaring

Laatste aanpassing: 1 januari 2019

Bij ons staat uw privacy hoog op onze prioriteitenlijst. Wij verzamelen geen gegevens die we niet absoluut nodig hebben om uw bestelling te voltooien of aan onze verplichtingen te voldoen. Wij verwerken uw gegevens zorgvuldig en zorgen ervoor dat uw privacy gewaarborgd blijft.

Welke persoonsgegevens verwerken wij

Om onze diensten te leveren hebben wij de volgende gegevens nodig:

NAW-gegevens
Standaard hebben wij uw naam, adres, postcode en woonplaats nodig. Deze gegevens hebben wij nodig om onze facturen op te stellen, contact op te nemen en uiteraard voor onze administratie.

Bedrijfsgegevens
Ben u als bedrijf klant bij ons? Dan hebben wij uw bedrijfsgegevens nodig zoals uw vestigingsadres en uiteraard uw bedrijfsnaam.

E-mailadres
We gebruiken uw e-mailadres uiteraard om de facturen te sturen. Daarnaast kunnen we uw e-mailadres gebruiken om u belangrijke berichten te sturen over uw bestelling of account.

IP-adres
We gebruiken uw IP-adres voor beveiligingsdoeleinden. Zo kunt u altijd terugzien via welke IP-adressen er op uw account is ingelogd of diensten zijn gewijzigd.

Betalingsgegevens
Nadat uw bestelling is afgerond, krijgen wij van uw bank of creditcardmaatschappij de betalingsgegevens zodat wij deze gegevens kunnen verwerken in onze administratie.

Overige gegevens

Naast de persoonsgegevens in bovengenoemde blok, verzamelen wij ook enkele gegevens die niet gebruikt worden voor de afhandeling van uw bestelling. Het gaat hierbij om de volgende gegevens:

Klantportaal
Met behulp van ons klantportaal kunt u zelf uw instellingen beheren, diensten aanvragen en opzeggen. Hiervoor krijgt u van ons een wachtwoord om mee in te loggen naast uw e-mailadres. Uw inloggegevens bewaren we om de toegang tot uw account te beveiligen, zodat alleen u of mensen met wie u deze gegevens deelt kunnen inloggen.

Server logs
Bezoekt u één van onze websites of wellicht het klantenpaneel? Dan wordt uw IP-adres, uw browser User-Agent en het tijdstip van uw bezoek vastgelegd in onze server logs. Deze gegevens gebruiken wij om onze sites te beveiligen tegen kwaadwillenden.

Overige gegevens
Het is mogelijk dat wij soms gegevens krijgen die wij niet nodig hebben of tijdelijk nodig hebben. U kunt hierbij denken aan bijvoorbeeld een gebruikersnaam of wachtwoord voor een derde site voor het overzetten van uw account naar ons toe. Deze gegevens gebruiken wij alleen om de nodige actie uit te voeren of om ondersteuning te bieden. Daarna worden deze gegevens, voor zover mogelijk, direct verwijderd.

Beveiliging van uw gegevens

We heten niet voor niets MAMORU - het Japanse woord voor beschermen. Wij nemen beveiliging dan ook erg serieus. Om te zorgen dat uw gegevens veilig zijn bij ons hebben wij de volgende maatregelen genomen:

Derde partijen

Aangezien we het niet allemaal alleen kunnen doen, schakelen wij derde partijen in om ons te helpen met onze werkzaamheden. Wij delen gegevens met derde partijen in de volgende gevallen:

Bewaartermijn

Wij bewaren uw gegevens nooit langer dan we moeten of nodig hebben. Bent u geen klant meer bij ons? Dan verwijderen we uw gegevens direct per de opzegdatum. Uiteraard zijn wij nog wel wettelijk verplicht om deze in onze archieven te bewaren tot zeven jaar na de verwijdering.

Uw privacyrechten

Als klant heeft u altijd het recht op beheer van uw eigen gegevens. U kunt hierbij aanspraak maken op het volgende:

Wilt u gebruikmaken van de mogelijkheid? Neem dan contact op met ons op privacy@mamoru.nl.

Op grond van de Algemene Verordening Gegevensbescherming (AVG), heeft u ook het recht om bij de Authoriteit Persoonsgegevens een klacht in te dienen als u vindt dat we u niet op de juiste manier helpen.

Om niet zomaar uw gegevens op te sturen naar een onbekende, kunnen we u vragen om u te identificeren.

Contactgegevens

MAMORU.NL
De Esdoorn 20 (geen bezoekadres)
9781VD Bedum
info@mamoru.nl
KvK 73508853
BTW NL205834462B01